Friday, December 31, 2010

NEW YEAR, NEW DESIGN :')

Salam to everyone.... Sebelom 2011 masuk waktu die, I want to wish everyone, HAPPY NEW YEAR!!!! saya tak pernah berazam tiap kali tahun baru.....heheheh... tapi untuk korang yang dah berazam, hope azam korang tercapai la ye.... :)

Anyway, I hope you all dah lalui tahun 2010 dengan penuh suka dan duka... :) kalo suka aje tak de duka...macam menipu sangat la pulak ye... for those yang berbahagia masa 2010, hope korang akan lebih bahagia pada tahun 2011... :) and for those yang macam tak bahagia sangat and ada rasa yang agak kecewa sikit... don't feel sad...life is always fair... kalo korang tak bahagia tahun 2010, Yang Maha Esa pasti tentukan yang terbaik untuk korang di tahun 2011.... remember to think positive... :)

My mom always said, kalau sekarang neh tak cukup baik, Yang Maha Esa tentu sedang rencanakan yang terbaik untuk kita di masa akan datang....dengan nasihat my mom tu la, I got the best in my life... I always thank to God for that....

berbalik kepada cerita KUCHARLANA's HANDMADE, kite ade design baru.... seperti yang sedia maklum, kite demam baru2 neh, tak dapat nak buat design baru banyak2... anyway, i try my best to do something... yela...nak upload kan sempena masuk tahun baru.... :)

hope you guys will like it...

THANKS FOR ALL YOUR SUPPORT!!!

P/S: *kite sangat berbahagia di tahun 2010... :) *to my family, thanks sebab sayang dan bahagiakan kite... :) *to my love (cekedingku sayang), thanks sebab cintakan kite dan buat kite rasa bahagia... :) *to my friends, thanks sebab terima diri kite yang tak seberapa neh... :)

0 comments:

Post a Comment